veckan som har varit
   
I söndags natt så blev Kevin sjuk, feber och genomförskyld, så himla typiskt tyckte jag bara för att vi hade varit hos läkaren på tosrdagen och han fick jättestark hostmedicin för han måste bli av med sin hosta pga den gör mer skada än nytta om man säger så.
I måndags så sov Kevin hela tiden, tror han var vaken ca 3 timmar allt som allt. Min lilla gubbe.
Pappa var här iallafall och åt lite lunch med mig så jag slapp att äta själv, tack pappa!
Denna vecka har Alvin börjat ställa sig upp mot alla möbler, och han är riktigt duktig på det! =)
sen ahr vi bara varit hemma hela veckan för att Kevin ska bli frisk, i fredags så blev han äntligen feberfri. =)
Även i fredags så var farmor & farfar här och tog hand om barnen medans jag var på intervju för att komma in på en vikariebank. det gick bra så nu ska jag på infomöte den 24 oktober.
I lördags var vi hos mamma & pappa, vi fixade med cadillacen, och jag och mamma var ute & gick, tog en varsin vagn o så gick vi. =) Himla skönt, efter en vecka inomhus!!
Idag har vi bakat bröd, dammsugit och så har vi haft tvättstugan.
Emma

Hej!!

Hittade till din blogg via familjeliv, va kul å få läsa om era fina pojkar!

Ha det bra

Kram

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress