Veckan som gått

     
I söndags började Kevin på barndansen, han älskade verkligen det så det kommer han få fortsätta med. 
Måndagen  var jag och barnen hemma hos min gamla klasskamrat Anna, det var skoj och vi pratade en massa skit. Sen åkte vi till Agge & Conny och där åt vi mat.
Sen i tisdags var jag och Alvin i söderköping, vi träffade Kerstin & Melker, Hanna & Wilma. Riktigt roligt var det.
På efetrmiddagen så var jag, barnen o mamma på Maxi.. köpte en hel del kläder till barnen och även till mig. Vi fick även våran nya spis men den ville ju för f*n inte fungera!!
I onsdags var jag, Alvin, Johanna & oliver på Maxi igen, vi köpte en hel del kläder igen o så kom elektrikern o lagade kontakten till spisen så nu kan jag äntligen laga mat igen! =)
I torsdags var det babysim o sen efter att jag hade hämtat Kevin så bakade han & jag kärleksmums och kladdkaka, sen kom mamma på besök så då fikade vi.
Idag har jag städat, sen var vi på öppna förskolan Sen kom Johanna & barnen hit så vi åt lite och fikade. Nu ikväll har vi hyrt film och ätit pizza, Kevin åt nästan en hel barnpizza och det har han aldrig gjort förut! =)
Älskar mina pojkar massor.
kertsin

fullspikat hela veckan kan man se men samtidigt är det ju roligt att träffa sina kompisar o ha kul

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress