Äventyret för Robban
image317

Idag hade jag en väldigt nyfiken man här, han frågade typ hela tiden vad som skulle ske under dagen! Och då menar jag givetvis inte Kevin eller Alvin utan Robban!
Han fick ett äventyr av oss (mig, barnen o min familj) när han fyllde år och han fick inte reda på det förrens han kom fram till just platsen. =)
Och platsen var Tropicariet!  Där var det en tipspromenad, jag hade gjort frågorna och så skulle han svara.... av fem frågor så hade han 1 rätt! Hahah
Men skoj vad det och jag tror att min man uppskattade sitt äventyr, han sa det iallafall!
På eftermidagen så åkte vi hem till mamma & pappa, där grillade vi och hade det mysigt. Glömde ju säga vilka som var med under dagen, det var Lisa, Patrick, Arvid, mamma, pappa, barnen & jag! =)
Tack för en underbar dag.

image318

image319
Johanna

Skoj att det blev så lyckat!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress