Våran underbara fredag!!
image315

Idag vaknade barnen vid kvart i sju, Alvin gjorde som alla andra mornar: Mamma, mamma!! O så när man kommer in så får man ett såååå stort leende o så säger han: Heeeej!
Sen åt vi frukost gjorde oss iordning och sen åkte till Linda, Lova, Tilde & lille Elliot! Där lekte Lova & kevin heeeela tiden! =) Jag blir så glad när det verkligen fungerar mellan dom, o idag lekte de verlkigen varenda minut.
På eftermiddan gick vi ut, de små barnen sov och de stora lekte en massa så jag & Linda passade på att njuta i solen. =)
Klockan fyra hämtade jag Robban på jobbet, då åkte vi till mamma och pappa. Vi fikade och sen åkte vi vidare till Magnus & Anna, där åt vi god mat och fikade. =) Tack snälla för en bra dag allihopa!
Barnen somnade sååå gott när vi kom hem, de har haft en toppen dag. Kevin pratade massor om att idag har jag lekt med Lova och sen lekte jag med Tove! Han är ju sååå söt när han återberättar sin dag om vad han har upplevt. Älskar er mina underbara ungar!

image316
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress