Bläääää
Jaha, vad ska  jag skriva nu då?? Jo, kan ju börja med att berätta att Alvin var sjuk från tisdag till fredag. I fredags kände jag att jag mådde inte så himla bra, men visste inte vad det var. Men igår vaknade jag med en dunderförskylning!!!
Mådde inget vidare om jag ska vara ärlig och det gör jag inte nu heller.
Igår var barnen på Busfabriken på Annnas kalas, jag lämnade dom där o medans de få timmarna de var där så åkte jag till Frida och tog en fika. Hon ville bli smittade så mig gjorde det ju inget! Hämtade barnen, då sa de att kevin inte hade lyssnat och att de inte hade hittat honom.... då gick jag o Nisse o letade efter honom. Vi gick nog en två eller tre varv men ingen kevin, gisses vad orolig jag var!! Sen ropar de upp: "Kan mamma carro komma till kassan, din son kevin är här".  Blev sååå glad o höra att han hade gått dit, men när jag väl kommer dit så är han inte där!! Nee, han sitter på toa. Där hade han suttit ett tag o så hade han blivit lessen o ropat efter mig så en annan mamma hade kallat på personalen. Lilla gubben, vet ju inte hur länge han hade suttit där!!!
Jaja, sen åkte vi hem, då somnade Alvin o han sov närmare två timmar o jag försökte sova men gick inge vidare.
Robban och Kevin skulle ner till Kungsgatan för att Kolla raggarbilarna, de gick iväg och jag & Alvin var hemma. Vi tog ett varmt bad, o då känner jag hur allt släpper för ett tag, såååå skönt!! Då tar jag spårvagnen med Alvin ner till raggarbilarna vi med, men när vi gick hem så mådde jag verkligen inget vidare!! Hela kroppen skakade och jag kände mig svimfärdig!!
När vi kommer hem så säger Kevin att: Mamma jag mår inget bra, har ont o fryser. Så då tar vi tempen o japp han hade rätt, han hade 39,1 i feber!! O imorse när barnen vaknade så gick jag upp med dom, tog en kopp te o Kevin med så man kunde svälja lite. Tycker te är jättebra när man är förskyld!! Tog en temp o han hade fortfarande 39,1 i feber!! Lilla gubben... sen dess har han tittat på tv o har en stooor filt om sig, Alvin leker med bilar o kollar tv och jag har pluggat. Har skrivit ett paper som ska in imorrn eftermiddag, så imorgon ska jag vara hemma med Kevin och tisdag ska farmor komma hit och ta honom. Känns skönt att ha nån som jämt ställer upp!! Tack snälla. =)
Har lite bilder förresten!! Tillexempel på Alvins nya stil som han har när han ser på tv. =)

                                      
                                      
                                      
Johanna

Usch då, håll er hemma i värmen & krya på er ordentligt nu!



KRAM

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress