BVC

Dagen började med att Kevin kom in, kände på mig att det var tidigt så jag sa till honom att lägga sig i pappas säng, sen ca tio minuter senare så kommer Alvin in. Då var det bara att gå upp, kollade på klockan o den var halv sju!! Har nog inte gått upp så tidigt sen skolan slutade.. guuu vad trött jag var!! Men vi fick en massa gjort idag iallafall, jag storstädade hela lägenheten och lagade lite lunch. Sen kom Frida, lagom till maten var klar. Vi käkade och sen gick vi till BVC. Alvin vägde nu 11,4kg o var 81cm lång tror jag det var.. Kevin vägde 15,5kg och var 100,5 cm lång. =) Alvin fick sin spruta, han var lessen men det gick över snart. Kevin gjorde vi en stor koll på.. han fick rita en gubbe, testa fingerfärdigheten, räkna, prata o säga vad som var på bilderna, kolla hörseln och även synen. Synen gick inte så bra, han var sååå uttråkad så när det var höger öga kvar så ville han verkligen inte! Så vi ska tillbaka dit om några veckor o se om han vill då.
Sen gick vi hem och fikade, pratade en massa skit och hade det väldigt trevligt. Lagade lite mat och så har vi lagt barnen. En bra dag helt enkelt! Imorrn ska vi hälsa på på dagis, ska bli kul för barnen att leka av sig lite.

Förresten måste bara berätta om igår!! Jag & Robban tittade på tv så tyckte vi att Alvin gnäller till så jag springer in till hans säng, han är inte där!!!! Då vänder jag mig om o ser att han har krypit upp i Kevins säng o har somnat!! Mina gullungar. =) Mamma älskar er.

                                

Tessan

gulliga =D

Johanna HJ

Men jisses vad sött! :D

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress