Fy bubblan..
Vad trött jag är!!! Har varit i skolan från åtta till fem idag, har haft träslöjd och bild idag. Bilden var roligast tyckte jag. =)
I helgen har vi haft fullt upp, i lördags var vi och hämtade våran nya säng. Sen var Robban iväg och bowlade medans Anna kom hit och fikade med mig. =) sen åkte vi till Maxi för att handla doppresent och vi handlade även en tröja med Bamse på åt Alvin, mössor med Bamse på till barnen och tumvantar till Alvin med Bamse på. Ja, jag gillar Bamse!!
I söndags hade jag mitt Me and i party, köpte en tröja åt Kevin och en klänning åt mig. =) Med alla rabatt så blev det väldigt billigt!! Sen åkte vi på dop i skänninge. Det var lilla Elliot som skulle döpas, o han var jättefin o så himla duktig!! Mina barn var oxå duktig, och Kevin vart helt facinerad av döskallen som var i kyrkan!!
Sen vankades det smörgåstårta o vanlig tårta hos Linda & Björn. =) tack för att vi fick komma på dopet.

I går så var barnen på förskolan jag hämtade dom klockan fem, när vi kom hem så grät Alvin hela tiden och jag trodde att han var trött. Men när han o jag satt och myste så tyckte jag han var varm så då tog jag en temp, han hade 39,0 i feber!!
Så idag har Robban varit hemma med honom medans jag var i skolan. Jag vill inte missa nått där för gör jag det så måste jag göra om det med en annan grupp och det vill jag verkligen inte!! Så imorgon ska Agge komma hit och vara barnvakt medans jag har en föreläsning mellan ett och tre.
Efter skolan så hämtade Frida mig, så vi har varit och storhandlat, så skönt att få det gjort!!
Förresten, Hanna fick en liten pojke igår!! Så roligt för dom. =) Väntar med spänning tills man får se miraklet. =)

kram från oss

                             
                             
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress