Har inte bloggat på ett tag...
Jaha, det är som vanligt när det gäller mig. Ena gången så bloggar jag massor sen går det ett tag utan nånting o sen är det igång igen. Vill igentligen inte sitta här, gillar inte att blogga när jag inte har några kort att visa upp men jag måste ju visa att jag lever! =) I måndags tvättade vi och sen åkte vi till Robbans mamma och pappa, Simon och Sheri. Vi åt såååå god mat, potatisgratäng och kyckling! Agge gör världens goaste potatisgratäng! Sen spelade vi Buzz med Simon och Sheri bakade brownies och bjöd på, sååå gott! =)
I tisdags var Frida och Emeli här och fikade, mamma och pappa kom oxå hit en sväng. Annars tog vi det bara lungt, jag bakade lite oxå. Gjorde bland annat snickerskakor som jag tog med mig till Putte och Lisa igår. Vi ville se deras fina hund, så då åkte vi dit och myste massor med honom! Det som var roligt var att Alvin var rädd för Rambo, han var kartig som bara den tills han sprang emot honom då började han gnälla!! Hahhaha trodde verkligen inte att min son var rädd för någonting. Men innan vi åkte hem så vart Alvin o Rambo bra vänner, de lekte en hel del. Men Kevin är ju som han jämt har varit, han är ju livrädd för allt.Fattar inte vad man ska göra för att han inte ska vara så rädd.
Jag passade ju även på att mysa med Arvid och snacka skit med både Putte och Lisa. =) Mamma, pappa och Nisse var oxå där skoj o ses! På vägen hem svängde vi förbi Anna & Magnus, Kevin hade glömt en tröja där så då hämtade vi den.
Idag tvättar vi igen, annars ska vi åka o köpa bröllopspresnt o greja lite här hemma. Ska även på tjejkväll hos Frida ikväll, ska bli skoj!! =)
Hoppas ni blir nöjda med lite läsning ifrån oss! kram på er
Johanna

Alltid skoj me läsning =)



Kram från mig!

Johanna HJ

Hej! Så när blir det grillning? ;)

Ska Carro 1 hoppa av skolan förresten? Vet du någe om det? Kramar J

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress