Me And I

Sen i måndags har jag varit inne på Me and i hemsida, har försökt att hitta nått jag verkligen tycker om. Hade jag haft en bebis så hade jag direkt köpt de söta hängselbrallorna eller vad de nu heter med igelkottar på i baken! Men skulle jag köpa dom till Alvin så skulle han inte se klok ut. Så nu har jag bara två favvoriter.. den ena är den där tröjan med dragkedja som är brun/orange. Den ska jag ha till Kevin har jag bestämt mig o sen gillar jag filten. De är det enda som jag har fastnat för och det verkar som om jag är den enda som tycker att denna kollektion har varit sämst. Jag kan lika gärna gå till Lindex o köpa en brun boddy för 80 kr iställer för 200 kr. Nej är riktigt besviken, men vi får väll se på mitt party. Kanske ändrar mig då o blir galen i kollektionen som jag var förra säsongen. =) Samtidigt kändes det skönt att jag inte gillade denna kollektion för då blir inte Robban så arg. Hahhaha ;)

Tessan

jag tyckte oss de byxorna va söta, funderar på såna till Loke

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress