Minisemester
I tisdagsmorse så kom Frida hit och hämtade mig,vi satte oss i bilen för att sen åka ner till Skara sommarland!! Så under två dagar (tisdag-onsdag) så var Frida, jag och hennes systerson och hans kompis där. Killarna klarade sig i stort sätt själva så jag och Frida kunde ta det lungt och göra precis vad vi ville! Vi var bland annat aldrig i vattenlandet, var ju såå varmt så typ allt folk var ju där så det var en massa köer till allt! Däremot så åkte vi en massa karuseller och så åkte vi gocart två gånger. Sen fikade vi och vi satt även och pratade en hel del, så roligt att vi har fått en sån bra kontakt igen!! Känns som om jag ka prata om allt med dig Frida! =) På kvällen så satt vi i stugan och åt gott och drack lite gott och bara njöt av tystnaden. Jag har ju aldrig varit ifårn barn och man samtidigt nån gång.. untan är barnen borta så är Robban hemma eller så tvärtom! Men det var såå skönt att äntligen få göra nått på egen hand, och bara kunna ta det lungt.
På onsdagen så åkte vi en massa karuseller och sen så tog vi en massa lotter, ville vinna en varsin grej till killarna. Så till Kevin så fick jag en Blixten Macqeen efter mycket om o men.. Frida vann en andra vinst på Nalle puh lotteriet som jag fick. I Blixten Macqeen ståndet så skulle man få ner 4 eller 5 st clowner i rad men hur mycket vi än försökte så gick det inte! Sen stod det en tjej brevid oss o hon kunde verkligen det där med att kasta så hon vann en på en gång! Frida var då snabb o frågade om vi kunde byta våran Nalle puh mot hennes bil o det fick vi!! =) Sen skulle jag nu vinna tillbaka en nalle puh åt Alvin, så då säger Frida att bara för att du fick bilen nu så kommer du säkert vinna en storvinst. Så jag väljer mina nummer o Frida väljer sina. Sen så stannar den på mitt nummer o Frida skriker: Det är ju en storvinst!!! Jag fattade ingenting, trodde hon skämtade med mig men icke! Så jag fick välja mellan en gigantisk Nalle Puh eller Ior. Så självklart tog jag ju en Nalle Puh. (Ni som känner mig  vet att jag hatar Ior)
Sen åkte vi hemmåt, kom inte hem förrens tolv!! Men min älskling låg o tittade på tv så han var vaken för min skull. Den natten sov jag väldigt bra!! Tack snälla Frida för att jag fick tillbringa denna semester med dig!!
                                  
                                  
Johanna

Så kul att du haft det bra!!



Kram

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress