Drop in
Idag så var det drop in fika på Alvins avdelning, himla mysigt hade det varit om då mina barn hade velat fika med mig!! Näää de sprang och lekte medans jag fikade och pratade med fröknarna, älskar verkligen Alvins fröknar!! =) Annars har det inte hänt så mycket idag, har varit på praktiken och haft min sista uppgift för denna gång. Så skönt att ha sånt gjort! Imorrn ska vi på julkrubban genom jobbet, ska bli riktigt skoj!! På lördag börjar jag jobba och sen jobbar jag elva dagar i rad, vet inte alls hur jag ska klara av detta med det ska gå!! Imorgon ska jag även lämna in min bil på verkstaden så den får bli lite ompysslad, skönt för den. =)
Nää ska skriva lite inom skolan nu.. Förrsten, Alvins haka ser mycket bättre ut.
tessan

aa det får du gärna göra =) kraam

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress