Längtan..
Har varit på min vfu idag igen, jag trivs jättebra och alla pratar som om vi hade känt varandra väldigt länge! Dock kan jag känna mig uttnyttjad ibland, och detta gör mig irreterad. Vill inte gå in på vad det är. Snart är det lucia, då ska jag jobba både på lördagen o söndagen 12 timmars pass. Sen börjar jag jobba på posten som julkortssorterare, så jag kommer jobba 7 dagar i sträck... kommer bara se mina barn max 1 timme per dag tyvärr.Men efter det så kommer vi att ha ledigt några dagar, sen jobbar jag dagen före julafton så det blir barnens sista dag på dagis sen ska de vara lediga lääänge!! Jag längtar så himla mycket till lovet, vill bara vara hemma och sova och busa med mina barn!! Känns som man aldrig är hemma även om vi är det, nu i helgen ska mina föräldrar komma hit så det ska bli skoj. =)
Näää nu är det sluttjatat från mig!!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress