Skridskoåkning
Idag fick äntligen Kevin prova på sina nya skridskor! =) Han verkligen gillade det, jag som hade räknat med en massa tårar när han ramlade. Men där hade jag fel, blev en massa skratt istället!! Efter att vi hade åkt skridskor åkte vi till mamma och pappa, där fick vi middag och fika. Himla gott!! =) När vi kom hem igen så lekte barnen och jag pluggade, sen så slutade det drastiskt. Alvin kom gåendes och var helt hysterisk, bara grät en massa... jag tog upp honom och efter ett litet tag så ser jag en massa blod!! Roppar på bådde Kevin och Robban, då berättar Kevin att Alvin har slagit i bordet i deras rum, och efter ett tag när det hade slutat blöda så ser vi en glipa under hakan. Jag slänger mig på telefonen och ringer 1177, får till svar att de inte har några tider i Norrköping men hon skulle fixa en sköterska åt oss. Vi fick komma på en gång till jourcentralen, så jag tar Alvin i famnen och springer till bilen, och sen väl där så tejpar de hans haka och han mår rätt bra. Tror han har ont, men han visar ingenting. Fick så himla bra mottagande av dem på jourcentralen och jag är glad att bli tagen på allvar för en gångs skull!! Har lagt in en bild på Alvins haka innan de plåstrade om den, syns inte så bra så är någon känslig så titta inte!!
                              
                              
                              
mormor

stackars lille vän,kram

Jenny

Nämen usch va hemskt..

Stackars liten!!

Va kul o åka skridskor, det var länge sen man gjorde!!!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress