Helgen
image218
I fredags städade jag och barnen (mest jag) undan alla julsakerna, skönt tyckte jag! Kevin frågade om julen var slut nu och jag sa att den kommer tillbaka men det är lååångt kvar, vi hade även tättsttugan så det blev en hel del spring.
På kvällen lagade vi god mat, och tände ljus så vi kunde mysa. =)
Igår var vi först hos pappa och sen hos mamma, vi grillade kött och korv o jisses vad gott det var! Vi hittade även 2 somarhus som vi vart nyfikna på så idag (söndag) har vi varit och tittat på bägge, de var såå fina och man ser sjön från bägge två! =)
Vi ska tänka lite om vi vill ha dom eller inte, men det lutar mot att vi ska säga att vi är intresserade.
Sen bar det iväg ner på stan, barnen fick presentkort i julklapp så då måste de ju få något av dom så det fick de. =)
En toppenhelg med dom jag älskar mest!! =)
image219
Tessan

mysigt med grillning

Johanna

Härligt! =)
Va köpte barnen till sig själva då? Nått skoj? =)
Kram!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress