Jag är utmanad av Emma!!

1. Tre saker jag gör när jag vaknar:

Tittar på klockan, kollar ut för att se vad det är för väder, springer o kissar

2. Tre saker jag måste ha/haft under dagen:

Pussar, min dator, mina barn

3. Tre av mina personlighetsdrag:

Kärleksfull, tokig, busig

4. Tre saker jag gärna ägnar mig åt:

blogga, fotografera, vara med min familj

5. Tre saker jag är rädd för:

att något ska hända mina nära och kära
Farbror doktorn (hatar verkligen sjukhus)
Är rädd att jag inte ska räcka till..
6. Tre saker jag drömmer om:
få jobb, köpa hus, att Robban ska ta körkort
Jag utmanar: Johanna, Erica, Lisa & de som vill göra detta förståss!

Johanna

Vad elakt jag som satt o läste o insåg att jag inte visste vad jag skulle skriva :P

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress