Våran dag
Imorse vaknade vi av sms på min telefon! Det var Hanna som berättade att de skulle till öppna idag så jag fick fart och gjorde iordning mig och barnen för att sedan åka till öppna vi med! =) Där hade vi en underbar förmiddag med en massa prat, skratt och lek. Så nu har barnen lekt av sig en hel del. =) Nackdelen var att Alvin bröt ihop när dockteatern var slut! Han slängde sig på golvet o bara grät.. lilla gubben. Sen åkte vi hem slängde in två maskiner med tvätt, under tiden så åt vi pannkakor och sen la jag Alvin för att sova. Han somnade på tre röda! Kom ner till tvättstugan.. där mötte jag en tant som sa: Hej, en fråga bara.. är det du som tvättar?? Eh aaa svarar jag. Då berättar hon att det är hennes tvättid! Jisses vad jag fick dåligt samvete!! Jag hade tagit fel dag, så igentligen skulle jag ha tvättat igår.. så det var bara att ta ut min tvätt o hänga den här uppe. Har fortfarande dåligt samvete!! Nu i em ska jag städa av lite och sen när Robban kommer hem då ska vi till Magnus & Anna, där blir det att grilla!! Mums! =) Sen kommer vi vara hos mamma tills på söndag, så alla får ha en skön helg! Kram från oss.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress