Firandet av Robban
                                  

Igår så firade vi Robban eller rättare sagt hans familj ocg släkt firade honom. =) Han fick mycket fint och det avr väldigt trevligt. Innan vi åkte till Agge & Conny så var vi på Maxi en sväng, där köpte vi skor till kevin, sen hittade jag lite kläder men det får vänta.  Vi käkade lite oxå på Mc Donalds så barnen var mätta & belåtna innan vi åkte vidare. Väl där så kom nästan hela Robbans släkt så vi hade det väldigt trevligt, åkte även ner till badet med Kevin så han fick bada lite även om det var svinkallt!! Det äckligaste var när vi åkte dit så körde jag på två stycken huggormar!!! Jag hatar verkligen dessa djur så jag rös ju inte lite när jag gjorde det... trodde inte att det fanns så mycket orm.
Tack för en bra dag & alla som kom idag. =)

                               
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress