Gissa vart vi har varit...
Hahahha joo nämligen i Kolmården igen! Vi bestämde oss förra veckan att vi skulle åka iväg med Lena och Elias till Kolmården. Imorse så tog jag upp pannkakor från frysen o märker att jag bara har 5 st, så det blev en tur till Maxi klockan åtta på morgonen. Jag tog då potatissallad och rostbiff så det köpte jag och så köpte jag även vindruvor. Alvin älskar verkligen det! =) Sen åkte vi till Kolmården, där lekte barnen för fullt och hade det jätteroligt. Alvin är så rolig för han ser verkligen alla djur, och försöker härma dom! På barnens lantgård så sa getterna bäää och vem sa likadant?? Jo, Alvin!! =) Lät ett tag som om de pratade med varandra. Hahahhah Nu ikväll har jag och Robban käkat pastasallad och barnen fick en varsin Happy Meal. De har även badat nu ikväll och somnade rekordsnabbt nu ikväll! =)
Imorrn ska Robban på ölmöte och då ska jag och barnen mysa, ev åka på grillfest hos en kompis men det beror på hur barnen är.

                                 
                                  
               Bäää Säger både Geten och Alvin! =)
                                 
                                 
         Kolla vilken inlevelse min pojke har när han kör bil! =)
                                 
           Hm, Kommer det några sälar snart? undrar Elias =)
                                 
Johanna

Kul me massa inlägg å läsa! KRAM!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress