Söndagen med smultronstället
                                  

                                  

Idag mår jag inte speciellt bra, börjat bli genomförskyld. vet inte om det är att jag ahr fått det barnen har haft eller vad det blir av detta. Fick iallafall sovmorgon imorse, sov ända till halv tio men mådde ändå inte bra. Sen gjorde Robban ordning varm honungsmjölk så jag kunde svälja o det hjälper verkligen!! När Alvin vaknade (han sov redan på fm idag) så fick han frukost o sen åkte vi först till min Me And I säljare för att hämta mina kläder, oh sååå nöjd jag är!!! =) Sen åkte vi till smultronstället, där åt vi god glass och hade det trevligt, sen bar det iväg till Eneby kyrka där vi köpte jordgubbar & färskpotatis. =) Handlade resten på Willys, sen dess har vi bara varit hemma o tagit det lungt.
Tack för en bra dag även om jag inte mått så bra. =)


                                  

                                   
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress