Våran dag
Imorse fick jag sovmorgon av min underbara make! =) Vad skulle jag göra utan honom?? Hahahha
Sen kom mamma och pappa hit och fikade en liten stund för att sedan åka igen. Då hämtade jag Lena för att själv åka och handla. Köpte två par byxor till Kevin och en tröja till mig. =) Och inte nog med det så var det ta tre betala för två på rean o eftersom att alla kläderna var på rean så fick jag en grej gratis! Jag älskar verkligen när det är rea.
Nu på eftermiddan så åkte Robban på ölmöte i Tjällmo, jag och barnen stannade hemma för att jag tycker inte att de ska vara med på ett ölmöte och så fick jag inte tag på barnvakt. Men vad gör det?? Hahha har haft en underbar kväll med mina två prinsar, Alvin som rymmer ur sängen så fort jag lägger honom där och Kevin som får ont i benen när han inte ville gå och lägga sig! =) Men jag ska inte gnälla det var det enda som var lite sisådär annars har allt varit perfekt. När jag hade lagt Alvin så satte jag och Kevin på en film och tog fram vattenmelon, annanas, vindruvor, smörgåsrån, brieost och en liten sockerkaka som Kevin gjorde för några dar sen. Vi åt under hela filmen och bara myste han och jag.Efter att han har lagt sig så har jag hunnit med massor, jag har skrivit komentarer i mina fotoalbum (närmare 400 st komentarer!) sen har jag slagit in doppresenten till Arvid och även alla Kevins presenter som han ska få när han fyller år. Det tycker jag är en bra kväll. Imorgon ska vi hämta Robban i Tjällmo
och sen åka på dop, ska bli såååå skoj! =)
Tack mina underbara pojkar för en bra eftermiddag och kväll!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress