Påskafton & påskdagen
image276

image277

I lördags vaknade barnen, åt sin frukost och sen fick de leta efter sina påskägg! De hittade dom rätt snabbt och de fick även ett varsitt paket! =) (böcker)
Sen kom mamma, pappa och Nisse hit på påskfika. Vi åt tårta och hade det mysigt.
På em var vi hos Robbans föräldrar, där fick vi mat och satt och pratade en massa. =)
Söndagen började med att vi åkte hem till mamma och pappa, sen kom även min bror och hans lilla familj. =)
Vi åt en massa gott och jag passade ju självklart på att mysa med lilla Arvid, han är ju sååååå söt! =)
Jag passade även på att plugga en hel del inför mitt seminarie, hoppas att jag klarar det.. vi kom hem vid sextiden då var barnen helt slut! Tack för en bra helg. =)

image278

image279
Johanna

Åh, kul me kort på pappa Patrik & lille Arvid! Grattis!

Härligt å träffas alla så där!

Kram!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress