Skärtorsdagen och långfredagen
               image269
I torsdags vaknade barnen klockan sex, vi åt frukost sen åkte vi och handlade. När tiden sprang iväg så märkte jag att vi hade det välfigt roligt trots att vi bara var och handlade. =) Annars brukar det vara en massa tjat och skrik hela tiden. Men nej, vi gick i lugn och ro. =)
Sen så blev vi lite sena till dagis så jag fick måla barnen i bilen, de skulle ju vara påskkärringar.=)
Tyvärr fick jag ingen bild just då, men jag tog några på kvällen istället. Heheh
  image270
 image272        
Långfredan så hade vi det lite tråkigt, vi städade och  tog hand om vårat hem men sen så åkte vi till Ingelsta och kollade i alla möjliga butiker, jag ville ha en mobil men det fanns ingen jag fastnade för.
Sen när vi kom hem så sov barnen en stund och när jag väckte dom så målade vi ägg. Barnen tyckte att detta var roligt, men Alvin tyckte mest om att knäcka äggen och äta färgen! =)
På kvällen så åt vi påskmat och sen såg på Lets Dance. Tack för två bra dagar! =)
image273

image274

image275
Emma

GLAD PÅSK!!

Låter som att ni har det riktigt mysigt!

Jag tycker att du har ett sånt trevligt sätt att avsluta din blogg genom att tacka för en bra dag, har tänkt på att det låters å kärleksfullt flera gånger!

Stor kram till er!!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress