Helgen
Igår när barnen vaknade så låg vi och myste en bra stund tog sedan en temp på Kevin, han hade 39,2 men var pigg och glad.=) Han var så glad för han skulle få åka till Lisa & Putte, så det var bara att åka dit annars hade han blivit väldigt besviken. Hade en väldigt bra dag, synd bara att det regnade en hel del! Vi fick se deras mark, var ju en hel del som de har om jag säger så!! Och så fick ju jag passa på och mysa med min favorit! Hahahha (Arvid)
Fick även mysa en hel del med katterna så jag var sååå nöjd när vi gick ut till husvagnen för att sova. =)
Vart tyvärr inte så mycket sömn inatt för Kevin hostade nästan hela tiden, så han var ju vaken nästan hela natten. Men annars gick det kanon, var jättemysigt i husvagnen men jag skulle aldrig kunna tänka mig att tillbringa en sommar i en sån! Barnen hade det skoj, de var ute nästan hela tiden så det är tur att de har uppfunnit regnkläder! Hahah Vi åt en massa gott och hade det trevligt.
Imorse så åkte vi hem redan vid nio, vi var sååå trötta så vi ville hem, sen har vi tillbringat dagen med att sova!! =)
Det dåligaste med denna helg var att jag glömde min kamera så jag måste ta med mig den nästa gång istället så att ni får se hur underbart det är hos min bror!
Tack för en underbar helg. =)
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress