Hm, en märklig dag...
Började med att Kevin sov inte på hela natten.. ena gången hade han ont i benen andra gången öronen. Till slut så fick han nässprey och alvedon.. somnade som en stock i våran säng och vaknade halv åtta av att Alvin är lessen (har inte hört att han hade vaknat, han är aldrig lessen när han vaknar). Vi sprang ner i tvättstugan o sen åt vi frukost, kände vid Kevins öron men nej han hade inte ont! De fick gå till dagis o sen så var jag & Johanna hela dagen, var med om nått märkligt då.. haha!! =) Johanna är jag van att se den lugna, tysta personen som inte säger emot men där har jag fel!! Hahahha Hon kan visa sina sidor hon med, höll på o dö där ett tag kändes det som men jag förstår Johanna för det var dom i affären som hade gjort fel o inte hon!!
Aja, sen hämtade jag barnen på dagis då sa de att allt var bara bra o de hade lekt en massa.. jag såg på Kevin och kunde se att han inte alls mådde bra!! Vi gick hem, han somnade halv fyra o sen vid halv sex kom Johanna o hämtade mig. Vi åkte då till pysselpassion hade aldrig varit där men oj vad jag älskar det stället just nu hahahah!! =) Sen var vi på maxi, köpte en massa till mig själv bara. =) Kom sen hem o då hade Kevin fortfarande inte vaknat.. han sover än.
Tack för idag
Johanna

TACK SJÄLV FÖR IGÅR =) Blev ju verkligen en toppen dag! Å skoj å bara få handla till sig själv! Blir ju inte allt för ofta.

Puss!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress