Kolmården & sjukstugan igen....
image352
Imorse vaknade barnen, Kevin har hostat nästan HELA natten och imorse var han väldigt hänig sa till honom att: Nej det blir ingen Kolmården idag för du är sjuk. Han bröt ihop o grät ca 15 min o sa jag mår bra mamma!!! Ringde Robban o frågade hur jag skulle göra, han sa att åk o sen åk hem när han blev trött.
Velade länge men sen betsämde jag mig att vi åker.. först åkte vi till dagis för där var alla regnkläderna o sen åkte vi till BVC för en mätning & vägning på bägge barnen.  Kom sen till Kolmården barnen lekte massor, vi såg en Bamseföreställning o åt/fikade lite var stans. =) Alvin var sååå kartig när vi var inne i barnens lantgård men sen blev han rädd för getterna för en stor get ställde sig mitt emot honom o bara stirrade på honom då bröt Alvin ihop!! Hahhaha var ju skitkul ju me lite synd att han blev så rädd.

image356

image354
Efter 4 timmar så åkte vi hem eller vi åkte till Mc Donalds där vi käkade o sen åkte hem. När vi kom hem så började jag storstäda och när jag tittade till så sov Kevin! Han sov sen i ca 2 timmar o när han vaknade så tog jag en temp.. han har 39,6 i feber och mår jättedåligt!! (Tror han har fått det som Alvin har haft) Men vi hade en väldigt rolig dag innan han blev sjuk iallafall och Kevin är väldigt glad över sin Bamsebok som han fick. =)


image355

image357
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress