Sommar!!!
Oh det är ju såååå härligt väder, vill att detta ska stanna länge!! =) I torsdags var jag på smultronstället med Johanna och Anneli! Guu vad jag kommer att sakna er nu när vi skilj åt... =( Men vi hade en väldigt trevlig stund och vi kan gott o väl säga att vi är bra vänner iallafall!! Sen var jag på utvecklingssamtal på dagis, barnen har dte bra oså men de tycker att Kevin inte hör och Alvin har inte balansen men asså han är ju så liten än så jag tror det kommer komma ifatt honom! Sen åkte vi till kirurgen med Alvin allt var fint och normalt så vi behöver inte göra någon operation. SÅååå skönt ju!!! =) Efter kirurgen så åkte vi till Tessan och Erica, där lekte vi och åt goa bullar!!

image368

Fredagen tillbringade jag med Fia först käkade vi frukost och sen så var vi o handlade lite till grabbarna. =) Efter det så åkte jag o hämtade barnen, och så åkte i till mamma. Där var vi även pappa och min bror med hans familj. =) Vi grillade, pratade och hade det trevligt. Hämtade Robban vid tågstationen och sen inhandlade vi en barnpool och Putte köpte lite grejer till Arvid. 

image369
Idag har jag och Kevin haft egentid, vi såg på film och käkade chips samtidigt om vi myste till max!! =)  sen åkte han och jag och hämtade Robban & Alvin som var på stan.  Sen dess har vi varit hemma hos mamma, njutit av solen och samtidigt pluggat. Har suttit ute i solen med datorn, vägrar sitta inne!!  Nu ikväll har vi varit ute o kört med Oldsmobilen, oh vad härligt det är!!
Tack för en super duper trevlig helg!!! =)

image370

image371
Johanna

Härligt att du haft en skönt helg, hoppas det fortsätter lika bra idag!

Kram!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress