Hela långa veckan
Nu är det äntligen fredag!! =) Har haft en så himla rolig vecka, men samtidigt så har jag varit sjuk större delen av den. Har beskat med ändå och gått till skolan medan Robban har varit hemma och vabbat med barnen. I tisdags så hade vi dansverkstad med världens bästa lärare nämligen Gunnar! Fyra timmar bara sprang iväg och jag hade såå roligt!
I tisdags så hade vi rörelse, fick lära mig en hel del grunder inför mitt kommande yrke. Var riktigt roligt, igår hade vi fyra timmar drama och då fick vi spela teater. Jag skrattade så tårarna sprutade! Dock var min hosta så hemsk så jag fick gå ifrån flera gånger... kom på då att jag hade jättestarka hosttabletter som jag kunde ta så nu har jag käkat dem och nu hostar jag knappt något! =)

Idag har vi haft litteraturseminarie och där blev vi godkända i, så skönt att kunna bocka av sakerna utan att ha rester kvar att göra. På lunchen bjöd tjejerna mig på lunch och så fick jag en Paradisask av dem, tack snälla ni igen!! =) Hela em så tillbringade vi med att ha musik med Gunnar, han är sååå bra och duktig. Vi fick till uppgift att ta fram en barnsång till nästa gång. Vi ska ha Karl Oskar och då tog vi fram texten och så frågade jag honom om han hade några ackord som jag kunde få... han gjorde egna till mig!! Så han är verkligen duktig, så nu över jag för fullt på gitarren.

Har även nu ikväll gjort smörgåstårtor till imorgon och så ska jag göra vanliga tårtor imorrn. Kevin fick sitta uppe ikväll med oss, äta godis och bara mysa så vid kvart i nio så sa han till att han ville sova. Så nu sover båda mina änglar sött i sina sängar, och jag ska snart lägga mig i våran sköna säng och drömma om morgondagen!! =)
Susanne Arvidsson

Hej

skönt att höra att du fick G =)

Synd bara ang. din förkylning ...



Ha en helt underbar födelsedag imorgon :)

Kramar Susanne

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress