Hurra hurra hurra!!!
Idag fyller jag hela 25 år, gisses vad det inte mera?? Känner mig snarare som 30 än 25. Hahah =) Blev väckt av att kevin vråla o sjöng ja mo ha leva imorse, fick frukost på sängen som ungarna käkade upp. =) Fick ett jättefint halsband, en berlock med barnens foto i. Sedan fick jag en fotoskrivare av mina älsklingar. Så nu kan jag skriva ut vilka foton jag vill utan att behöva vänta på att det ska framkallas via en fotograf. =) Så bra ju!! har gjort två prinsesstårtor och så har vi städat. Nu sitter jag o tar det lungt en stund innan alla gäster kommer. Kanske tar o laddar upp en bild eller två sen ikväll!!
Kram på er alla som läser denna blogg, blev glad när jag såg att det var många som läste den.
Susanne Arvidsson

Grattis på födelsedagen min äskade syster :)

Kramar ifrån din store syster

tessan

grattis på födelsedagen gumman. hoppas du haft en toppen dag. kraam

Elin Alenteg

Grattis gumman!!

Hurra hurra!!!

KRAM

Jenny

Stort grattis gumman...

Hoppas du haft en bra dag!!

sandra

Grattis i efterskott

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress