Jävla öra!!
Har så apont i örat så jag blir fasiken tokig snart!! vet ju att det beror på min förskylning, och idag har jag varit mera förskyld än vad jag har vart på flera dagar.. jaja, jag vet ju att det går över men är så trött på att öronen ska jämt strula när jag är förskyld!
Fick en skön sovmorgon imorse och sen kom hela familjen in och myste med mig i sängen, sedan åt vi frulle och gjorde iordning oss. Mamma och pappa kom hit en sväng och fikade. Sen gick Robban och Kevin iväg på kalas.. jag och Alvin bakade en kladdkaka, städade och myste för klockan två kom Hanna och barnen hit på lite fika! =) Så skoj o ses vännen!! Alvin var inge vidare trevlig mot Wilma, han slog eller knuffade henne hela tiden.. tycker inte om hans nya beteende. Och när jag säger till honom så blir han nästan ännu värre!!
Har nu ätit mat, idag blev det potatisgratäng och kassler, medans jag lagade maten så passade jag på att bläddra igenom reklamen, hittade då ett par gardiner jag skulle kunna tänka mig köpa till vardagsrummet. Hoppas att de inte är slut på torsdag....
Nej, ska nu mysa med familjen innan barnen ska sova. Imorrn blir det att vila lite, har ju så ont i örat...
Jenny

Usch gumman, vet hur d är att ha ont i örat...

Fick öroninflammation när ja var höggravid!!!Superkul!!

sandra

Krya på dig..

Hoppa det släpper i örat snart..

Ha det bra

Emma

Usch va trist med örat! Krya på dig!!!



Kram

Susanne Arvidsson

Hejsan gumman ...

Hoppas att det blir bättre snart eftersom det är inget skoj att ha ont i örat :S

Kram

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress