Jobb, helg o jobb igen
Vart så glad när min vfu plats ringde o frågade om jag ville vika, så i torsdags och fredags jobbade jag från kvart över sex till fem. Har haft det sååå roligt, barnen tar mig verkligen som en av de andra förskolelärarna och det är så roligt! Fick ta vilan i fredags, stod där ute och gungade vagnarna och bara njöt av tystnaden, den tystnaden kan man inte uppleva i stan så man får passa på att njuta när man kan!! Vill verkligen bo på landet känner jag!!

När jag hade jobbat så hämtade jag barnen åkte hem och slappade i soffan fram tills Robban kom hem, då gjorde jag iordning mig och så kom Agge och Conny. De tog hand om barnen medan jag och Robban gick ut och käkade på Texas long horn. Det var verkligen god mat där!! Men en nackdel var att servicen var inte toppenbra så när vi hade ätit så gick vi vidare till Fräcka fröken för en liten fika. =) När vi hade suttit där en stund så gick vi till Flygeln, där var det Rock n roll kväll med Boopers och ett annat band. Stod o dansade konstant i ca 2 timmar, och det var så jädrans roligt!! Kom hem runt tolv tiden, var då väldigt trött men jag har haft det himla skoj!!
I lördags kom Anna och hämtade mig, vi åkte till Ikea. Där inhandlade jag nya kuddar till soffan, en lampa till köket (som jag sedan kom på att det hade passat bra till kuddarna... ) köpte även finglas o lite ljus. =) Sen åt vi lite o tittade i affärerna o sen åkte vi hem igen. När jag kom hem så åkte vi till mamma och pappa för att byta till vinterdäcken. Sen åkte vi vidare till Magnus och Anna, där fick vi god mat och sällskapet var bra. =)
Igår var mamma o pappa här och fikade, sen handlade vi inför veckan och nästa helg. Sen åkte vi till Agge och Conny för Tacoafron, där var nästan alla Robbans bröder med familjer oxå. Himla trevligt!!

Idag ska jag lämna barnen elva och sen ska jag hem och plugga lite innan jag börjar jobba klockan tre. Jobbar idag kvällen så tre till åtta. =) Sen är det skola hela långa veckan, på lördag fyller jag år ska bli himla skoj o se om någon vill komma. =)  Sen på söndag ska jag jobba igen,

Tack för dessa underbara dagarna!!
kerstin

vad kul att det blev en lyckad kväll med boppers,kram

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress