Måndag
Idag har jag varit i Ektorp och haft gymnastik och arbetsmiljö genomgång.. var riktigt trist om jag ska vara ärlig!!
Fick även reda på att Alvin inte är snäll på dagis, han knuffar de andra barnen.... =( Han gör ju så hemma med och jag säger åt honom, vad ska jag mera göra??
När vi kom hem så bakade Kevin en sockerkaka med min hjälp, han gjorde precis allt utom att ha i margarinet och smöra formen!! Min duktiga kille. =) sen gjorde vi köttbullar, och även där så fixade han över hälften och jag och Alvin stod brevid och kollade på. Gisses han är fyra år och är redan så här duktig!! Kan man vara mer än en stolt mamma?? =)

                                  
                                  
                                  
                                  
                                   
Tessan

vilken duktig kille =) kram

Helena, Leos mamma

Det där med att Alvin knuffar barnen på dagis det ska du inte alls känna dig som en dålig mamma för kan jag ju bara säga, det finns inte så mycket du kan göra åt det förrutom att säga till honom att man inte ska knuffas, och jag lovar dig att jag har jobbat på förskolor där jag har mött många barn som knuffats o buffats fast dom inte ska göra det så det är inte ovanligt. Kanske låter på mig nu som att det är helt okej, visst är det inte det, men som sagt det ända du kan göra är ju att säga åt honom att han inte ska knuffas, faan låter som värsta morsan haha är ju morsa dårå men bara säger vad jag har erfarenheter av, det brukar ju vara sånt som går över oxå vartefter när han inte tycker att det är roligt längre. Men stå på dig bara du verkar ju ha två jätte fina pojkar =) kramisar

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress