Söndag
Igår var det söndag och det började med att Kevin vaknade runt kvar över sju, helt ok för en morgontrött mamma så jag lät Robban få lite sovmorgon och gick upp med honom. När vi kommer ut i hallen så hör jag att det låter från barnens rum, kikar in och ser att Alvin ligger och klappar ihänderna i sin säng! Gullunge! Så jag hämtade honom så gick vi till vardagsrummet för att se på en film, satte på Shrek och båda barnen och jag satt och tittade!! Alvin tyckte nog mest om draken, han har någon förkärlek till drakar!!  Sen väkte vi Robban och käkade lite frulle. Efter frukosten bar det iväg till mamma och pappa (hm, skulle ha en lugn dag... iof så blev den lugn men ändå) där bakade vi pizza. Mammas pizza är ju sååå god!! =) Grabbarna tillbringade eftermiddagen med att bygga lego, Kevin blev ledsen när det var dags att äta mat för han vile ju bygga klart sitt hus! Lilla gubben.Har haft en toppensöndag, och inte nog med det jag har läst ut  1 bok denna helg och även haft en massa fikapausar! Jag hade också himla tur igårkväll när vi kom hem, fick parkering precis utanför huset och det som brukar vara helt omöjligt att få!! =)

                                      
Myser i soffan, dock tyckte inte Kevin om att mysa! Hehe
                                      
Kevin bygger sitt hus
                                       
Alvin leker med legobilarna som Robban hade byggt åt honom =)
                                       
Den goa pizzan! Mums, vattnas i munnen bara jag ser den. Hahahah
Jenny

Å va gott med hemmagjord pizza...

Kanske man skulle ta o göra!!!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress