Fredag
Äntligen är det fredag, uppgiften är inlämmnad och jag bara ska njuta av att vara nästan ledig!! =) ska bara läsa igenom alla andras portfolion och sen ska jag vara ledig. Idag så har jag även dammat lite på de värsta ställena, dammsugit, tagit toaletterna, torkat golven och tvättat! =) Så nu kan jag njuta av denna helg utan att behöva känna att det behövs städas. Robban kom hem redan halv två idag, han hade köpt med sin mat hem så vi delade på det och sen gick vi och hämtade barnen på förskolan. Väl hemma igen så var Lena och Elias här en stund och sen åt vi tacos och barnen tittade på Bolibompa! En härlig dag med andra ord.

                               
                               
En massa bus i soffan, innan barnen ska sova! =)
                               
Elin

Hej gumman!

Jag har oxå börjat bloggat nu och det e jättekul!

Du är välkommen dit om du vill :)

Ha en trevlig helg!

Kram Elin

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress