Nu sussar Cadillacen för vintern
Idag ringde klockan sju, vi gick upp klädde på oss och åkte till torpet. =) Där fick vi frukost och sen ställde pappa och Robban ner Cadillacen i garaget (våran vinterförvaring). Eter det så fikade vi och sen vankades det trädgårdsarbete! Jag gnällde jäkligt mycket innan men när jag väl har börjat så är det avkopplande att hålla på, idag stod det lövkrattning på schemat! Alvin tyckte det var skoj men Kevin var ute ca 10 minuter sen gick han in, det var tydligen inget för honom! När krattningen var färdig så åkte jag och pappa iväg för att handla till middagen.  När vi kom tillbaka hem så fixade jag och Robban middagen medan mamma, pappa och Alvin vilade. Jag fixade pomme och såsen, svårt va?? Hahahhah och Robban grillade ihop med Kevin. Efter middagen så klippte mamma Kevin, kände det var på tiden!Vi har haft en toppendag och jag känner att vi är alldeles för sällan ute i torpet!
                               
                                
Åka skotkärra är sååå skoj!!
                               
Kevin grillar korv =)
                               
Mormor ville oxå grilla korv ju, men då var det försent!

                               
Så här såg kevin ut innan
                                
Och såhär fint blev det och så fick Kevin glass för att han var så duktig! 
                                 
Pappa klippte sig oxå o så apade de sig framför kameran. Hehehe (Om man inte visste bättre så skulle de ju se ut som ett kärlekskrankt par! Hahahahhaha )
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress