Vfu och lekträff
Under hela denna vecka så har jag haft min vfu, jag har haft två dagars helhetsansvar och det kändes jättebra!! =)
Alla mina mål som jag hade satt upp i min utvecklingsplan fick jag godkänd på så det känns så himla bra!! Satte upp nya mål och direkt sa min mentor att det där kommer du inte ha problem med. =)
Jag gjorde chokladbollar och bjöd barnen på det, sen när jag slutade så åkte jag o hämtade barnen.  sen åkte vi hem till Hanna för att vi skulle ha lekfika med dem och med Kerstin o Melker. Vi lekte, fikade och vi gick till hästarna. Kevin var med Hanna i hagen och hjälpte till henne och han verkligen stolt!! =)
När jag åkte hem så ringde mamma och bjöd in sig på middag! Så hem o göra tacos och sen kom de hit, efter maten satt barnen och morfar och såg på wallie och åt popcorn. Tack för en underbar vecka och fredag!! På måndag är det skolan som gäller igen..

(Ska bara säga en sak oxå om mitt förra inlägg, jag har inte nått emor Mc Donalds det var att vi åkte dit för att få boken, det är boken jag har nått emot o inte Mc Donalds, det är ju inte deras fel att det står så i boken utan författarens. )

                                       
                                       
Johanna HJ

Hej!

Så VFUn gick bra, vad skoj :D 2 dagar helhets ansvar redan? Jisses, jag har svårt med en lektion :P Hur är det med dig annars då? Vi ses imorgon! Kramar J

Tessan

Tack gumman =)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress