Gårdsfest
Igår var vi på gårdsfest på barnens förskola. =) Jag har ju aldrig varit med om nått där innan så jag blev så imponerad över hur mycket de har jobbat för denna dag! Kevin testade nog allt tror jag, han hoppade höjdhopp, fiskedamm, sjöng i mikrofon och även kasta bollar i plank. =) Han var jätteduktig och när han sjöng Blinka lilla stjärna i mikrofonen så blev jag väldigt glad i mammahjärtat!  Vi fikade och åt korv, köpte även bakade limpor där som barnen älskar!
                                
                                

Idag har jag varit i skolan, klämde mig som faan i en sån där sug som man har på träslöjden när man ska dammsuga upp allt sågspån. Men nu gör det inget ont men det ser ut som jag har ett sugmärke på handen! Hahahah det ser lite roligt ut! Efter skolan så gick jag och hämtade barnen, de gick bara till tolv idag så kevin var glad över att gå hem tidigt. Vi tog då spånkan ner till stan och köpte mig en almenacka och Kevin fick en bok.  Nu ikväll har vi varit och storhandlat och så har vi käkat tacos. Har även läst ut ännu en Pippi bok för Kevin, han uppskattar verkligen att jag läser högt för honom!
Tack för en bra dag.
Johanna

Skoj skoj att det blev så lyckat!



Kram kram kram

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress