Hur kunde detta gå till??
Igår så började jag storstäda hela fm för barnen skulle ju inte börja förrens elva. Kommer sen till dagis o då säger dom: Oh, ni kom iallafall, vi har nog fel tid uppskrivet. Tänkte inte mera på det utan gick till skolan, pluggade fram tills ett då jag satte mig i föreläsningssalen, men där kände jag att det inte stämde... kände inte igen någon!! Messade kompisarna o de bara skrattade åt mig, vi hade föreläsningen mellan 10-12!!! Hur kunde jag glömma bort det?? Jag har ju stenkoll på allt ananrs, kände mig sååå dum men blev mest arg över att jag inte var på föreläsningen, den var liksom viktig!

Jag drog ner på stan en sväng då och hittade mössa åt Alvin och vantar åt Kevin. Gick sen in på Lindex, där hade de fått in fem myror kollektionen så nu har mina barn oxå dom kläderna!!

Idag ska barnen börja elva o det vet jag för jag har kollat flera gånger i kalendern. O så går de mellan elva och fem idag, jag har en verkstad med syslöjd idag. Hm, jag sy?? jaja.. det blir nog bra.
Sen klockan fem är det gårdsfest på dagis så vi kommer inte hem förrens efter klockan sju ikväll. Men skoj ska det bli!

Jag bjuder på några kort på mina underbara ungar. Tror det blir rätt många!! =)
                                              
                                              
                                              
                                               
                                              
                                              
                                              
                                               
Tessan

så trist när man tar fel på tiderna. Så söta pojkarna e =) kraam på er

Susanne

Hej :)



Såå söta mosters änglar blev med nya kläderna =)

Krya på er....



Synd att du tog fel på tiden :S

Vet ju att du har stenkoll annars :S

Kram Syster Yster

Johanna HJ

Haha, det var lite surt du :P Du kan få kolla på mina anteckningar om du vill ^^ Kläderna var ju jättesöta :) Jag gillade faktiskt slöjden, den var skoj :D

Kramar!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress