Parken med mera...
I morse tog jag och Alvin sovmorgon, vi vaknade kvart över åtta. Låg då och myste ett bra tag innan vi gick upp till de andra. Då åt vi frukost och sen började vi göra oss iordning. Barnen vill sen dega lite med den nya leran jag köpte när vi var och handlade. =) Så jag och barnen satt en lång stund och degade, tycker det är jätteroligt! När barnen tröttnade så ringde det på dörren, då kom mamma och pappa på fika! =) Vi fikade en hel del och Alvin tycker det är lika roligt varenda gång att träffa mormor och morfar.

När de hade åkt hem så ville barnen till lekparken så då tog vi en varsin vagn och gick ner först till Himpa loppisen och sen vidare till Folkparken. Där lekte barnen en hel del och hade det jätteroligt, fick till o med ta nappen för Alvin. (Ni som vet hur han är förstår att det är nått speciellt när vi får ta den)

Gick sedan vidare till Willys, där köpte vi korv till lunch och sen gick vi omkring i butikerna runt omkring Willys innan vi gick vidare hemmåt.  Nu kväll har Lena och Elias varit här och fikat, gjorde äppelpaj!

Måste bara få berätta att jag har köpt de första julklapparna!! Hahahah jag vet att jag är tidig men jag kunde inte låta bli när det var billigt. ;)

                                
                                
                               
                               

Kram från oss
Jenny

Shit va hurtig du känns...

Önskar ja hade den där energin, lr kanske karln. Jag har nog mer energi än vad han har. men det kanske kommer när lillskrutten växt till sig lite. Vad mycke du hann med på en dag!!! Kram

Johanna HJ

Jag vill med dega med lera ^^ Borde kanske fixa ihop en deg till syster sönerna kommer så man har nån att skylla på :P

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress