Sjuk...
Jaha då är dagisbacillerna igång igen. Igår när jag lagade maten så kom Kevin till mig och var ledsen och sa att han hade ont i huvudet. Men jag kände direkt att han är sjuk, tog en temp och ja jag hade rätt han hade nämligen 39,2. Så idag är jag hemma med barnen, kände att jag ville inte dra ut Kevin för att Alvin skulle till dagis så därför fick han också vara hemma. Så nu har vi ätit frukost ska väll ta och diska av det sen och greja lite här hemma. Ikväll när Robban kommer hem så ska jag åka och handla.
Känner att jag skulle ha viljat vara i skolan idag, vill inte missa något men vad ska jag göra då när barnen blir sjuka?
Helgen kommer att bli lugn, kommer att vara hemma och se till att Kevin blir frisk.
Kram från oss
Jenny

Visst är det tråkigt när dagisbacillerna kommer hem. Synd att du missar skolan också.

Krya på dej kevin

tessan

USch va tråkigt för honom. skickar lite krya på kramar från oss

Emma

Krya på er!



Kram

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress