söndag
Idag fick jag en välbehövlig sovmorgon! Jag är så tacksam att jag är gift med världens bästa man, som tar ungarna även om han själv är trött! När jag väl vaknade till liv så käkade vi frukost och sen åkte vi till mamma och pappa. Där hade vi inte varit på länge och det märktes på barnen att de har saknat sin mormor och morfar! Vi fikade först sen så gick vi till skogen, där var vi i flera timmar och vi plockade en hel del svamp som jag skulle ha gjort svampsoppa på men som mitt minne är så glömde jag svampen!!! Barnen älskade att vara i skogen, de gick/sprang omkring och hade det roligt.
När vi kom hem så lagade vi mat o åt, sen åkte vi ner till församlingshemmet, där var det klädbytardag. Hittade i stort sätt ingenting men en mössa fick Alvin.
Tack mamma och pappa för en kanonbra dag!! =)


                               
                               
                               
                               
Johanna

Låter som ni haft en toppenhelg vännen! Typsikt bara det där me minnet, känner tyvärr igen det ;)



Nu ska vi snart klä på oss å traska ner till dagis! Å sen åker jag vidare till jobbet, är så slö så jag åker faktiskt. Borde cykla egentligen, fasen kanske ska göra det idag ändå! Svammel, inget kul för dig å veta ju ;)



Men ha en bra måndag! Kram!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress