Tandläkaren
Idag har varit en stressig dag.. började med att barnen ville verkligen inte gå upp imorse sen så cyklade vi till skolan. Var första gången och det gick jättebra, Kevin cyklade precis ijämter mig hela tiden. =)
Sen när jag lämnade barnen så mötte jag Annelie vid dagiset, cyklade vidare till skolan. Satt och pluggade med gruppen, sen vid tio så kom Jennys kille och barn med äppelpaj till oss!! MMMMM sååå gott det var! =)
Vid kvart över elva slängde jag mig på cykeln o trampade till dagis för att hämta Kevin, vid tio över tolv så var vi hos tandläkaren!! Kevins tänder såg fina ut och han hade inga problem med sina tänder. Kändes riktigt bra. Men han var lite rastlös så då är det inte lätt för en fyraåring att sitta stilla, så tandläkaren blev ännu surare än vad hon var innan! Snacka om att vissa människor inte ska jobba med barn.. (kanske därför hon var tandläkare?? Hahahahaha)
Tillbaka till dagis för att lämna Kevin o trampa vidare till skolan igen.  Satt i skolan ca 1 timme sen gick vi hem. På vägen hem när jag hade hämtat barnen så gick min cykel sönder så nu funkar den inte alls. Funderar på att önska mig en ny cykel av min man när jag fyller år. ;)
Nu tar vi det bara lungt och om en stund ska jag sätta fart med maten, ska göra nån slags paj.. funderar på en variant av tacopaj men vi får se!
Förresten, tack Johanna för att jag fick ditt recept på äppelpaj!! Har gjort den i stort sätt hela tiden, så smidigt att bara köra in den i micron!
Kram från oss.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress