Akuten
Aha idag har dagen varit väldigt händelserik..morgonen började med en skön sovmorgon sen kom Alvin och Robban in och väckte mig. När vi låg och myste i sängen så började Alvin hoppa i sängen eller han hann bara hoppa en gång, för han ramlade ner och slog bakhuvudet i elementet!!! När jag väl fick syn på såret så insåg jag att vi behövde hjälp fort.. ringde 1177 och fick köplats 25 och skulle få vänta 15 min då slängde jag på och på loppet av 10 min så var vi på akuten. Där kom pappa och hämtade Kevin, och vi fick komma in till doktorn. Där bedömde de att de skulle lima ihop såret för att det skulle bli så odramatiskt som möjligt. Så det gjorde dem, aj säger jag bara såg ut att göra jäkligt ont!! Sen fick vi vara i väntrummet i ca 1 timme för att se om Alvin fortfarande var pigg o glad, och det var han så efter den timmen så fick vi åka hem. Såå skönt. Vi hade ju inte hunnit äta någon frukost eller barnen hade fått en smörgås men ändå.. så vi svängde förbi donken och tog med oss mat hem. Sen har vi tillbringat dagen med, tvättande, städande, en massa bus och en hel del pluggande! Ska tillägga att Alvin mår bra och han är inte ett dugg medtagen av sin olycka. Däremot så blir han ledsen när man råkar klappa honom på huvudet och såret är där.. och det förstår jag. Nu sover barnen och Robban kom precis hem med mat. Mmm så gott det ska bli!!
tessan

oj stackars Alvin, tur att det inte blev värre än så. kram

Susanne Arvidsson

Hejsan :D

tack för en underbar helg :D

Nej ! Stackars mosters älskling :/

Skönt att höra att han lekte & busade på som vanligt men GUD vad otäckt ...

Hoppas att ni har en underbar kväll..

KRAM din syster yster med familj

Alexandra

Usch så läskigt :-( tur att det inte var så allvarligt som det kunde ha blivit!! kram

Mia

Usch det är så otäckt när olyckan är framme =( Vilken tur att det gick bra för honom och att han undkom en hjärnskakning.

Kram på er

Karin

Men shit!!!!

snacka om ett sånt där ögonblick då man vet att man lever! vilken tur att ni hade! men bra att ni for in så fort!

kram

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress