En helt vanlig onsdag..
Jaha, vad ska jag skriva här då?? Igår hade vi våran vernisage och på eftermiddagen så hade vi vår redovisning. Jag var så himla nervös och ville först börja, vilket jag gjorde. Vet inte vad som hände men alla började applådera åt mig efter att jag hade berättat om mina bilder och hur jag gick tillväga. Jag blev även förvånad att ingen hade något negativt att säga om mitt arbete!! =) Mådde sååå himla bra!!
satt igår kväll och skrev den sista delen, så nu är även den inlämnad såå skönt, var ju liksom det sista i denna kurs! Är nu ledig tills på måndag, ikväll ska jag jobba och imorrn kommer en kompis hit. =)
Idag är Anneli här och pluggar, meningen var att vi skulle skriva sista delen typ ihop men jag var så uppe i varv igår så jag fixade det då. Men hon frågar lite, så jag hjälper henne! =)

Måste bara få skryta lite.. hehe Alvin har jämt älskat sin blöja, men i söndags så var det som att vända på en hand och han vägrar att ha den och kissar nu på pottan! Visst han säger inte till när han behöver kissa men jag tar honom i handen o går dit så kissar han! I måndags så var han blöjfri i stort sätt hela dagen, bara 1 enda olycka på hela dagen. Min duktiga kille!! Berättade det för hans förskola idag och de tyckte att vi skulle börja där med på en gång, men jag sa att han kan ju få bli lite bekväm först men att vi kanske börjar köra nästa vecka. Så imorgon ska det inhandlas kalsonger! Hahah
                                  
Anneli

Tack för hjälpen och kladdkakan den var jätte god men ...... kunde jag var utan höll på att svimma. haha

Kram

tessan

duktig han är =)

Helena

Hejja Alvin friskt humör, det här kommer ni att klara galant, snart är ni blöj fria forever =D Tack för idag kramis

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress