Påskdagen
Idag fick vi sova lite längre, när klockan var kvart över sju så vaknade barnen och vi låg och myste läänge i sängen innan vi gick upp och började styra här hemma. När vi var klara så åkte jag & Alvin för att hämta upp Frida och Emmy. Vi styrde bilen till Fornåsa till Linda & Emil. Där blev det en massa bus och lek, även himla god fika och mat! =) Lindas karl var så snäll och tvättade min bil, tack snälla! När klockan var kvart över fyra så åkte vi hemmåt igen, när vi kom hem så plockade jag iordning i barnens rum samtidigt som jag busade med Alvin. När klockan var kvart i sex så kom Robban och Kevin hem, de har varit på Elmia hela dagen och Kevin var sååå glad när han kom hem. Vi satte oss och tittade på alla korten som hade tagits under helgen och Kevin var så stolt över att visa bilderna från hans och pappas dag. =) Nu tittar barnen på bolibompa och snart är det dags för sängen för dem. Imorgon ska vi bara ta det lungt och så har jag som mål att storstäda hela lägenheten och åka och slänga allt skräp som vi har samlat på oss. V i ska även tvätta så nu kommer alla vinterkläderna att vara väck från hallen, guu så mycket plats det kommer bli! =) Här kommer Kevins favoritbil och en bil som Robban gärna skulle vilja ha.

                                
                                
                                
Kakan

översta bilden påminner om bilen i filmen herbie! haha

kram

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress