skärtorsdag
Oj är det redan dags för påsk? Hehe tiden bara springer iväg och jag känner att jag inte riktigt hänger med, började nya kursen i måndags och jisses fattar inte hur vi ska kunna klara av dettta!! En stoooor uppsatts som ska skrivas parvis som tur är men vi måste gå runt i förskolor och ta reda om vårat dielma... hehhe nej jag tar det senare. Igår var Frida här på en fika, lika trevligt varenda gång!! =) Vad gjorde jag mera igår, hm.. jo jag tvättade alla lakan så nu är det nybädat i sängarna sååå mysigt!! Var även och köpte påskgodis till barnen och must, som vi ska mumsa på!

Påsken brukar vara väldigt trevlig men i år blir den lite annorlunda så vi får se hur den blir. På fredag ska vi iallafall till mamma och pappa och söndag ska Robban & Kevin till Elmia.
Nej, nog om oss nu!!
lisa

varför ska ni inte komma på lördag såg ju fram i mot att ses!

Helena med Familj

Glad Påsk på er allihopa! Hoppas att ni får en fin påskhelg. Kram kram

Johanna

Annorlunda behöver ju inte va dåligt, hoppas ni får en riktigt glad påsk! :)



Kramar!

Tessan

glad påsk på er

Anneli

Vi kommer att fixa uppsatsen tillsamman elelr hur.

Kram

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress