söndag
Igår var det söndag, inte så varmt ute men det var skönt iallafall. Vi var hemma hos mamma och pappa hela dagen, jag tvättade bilen, Robban meckade med cadden och sen så åkte jag, barnen och mamma iväg för att handla. Vi grillade och hade det mysigt. Kom inte hem förrens vid sjutiden och då duschade vi barnen och sen var det dags för natten!! =)

Idag så vaknade barnen tio i sex, jag och Alvin låg och myste läänge innan vi gick upp. Nu på morgonen har jag: diskat, bäddat, plockat iordning och planterat lite. =) Behöver dammsuga men vågar inte att göra det så tidigt, ska snart klä på barnen och gå till förskolan sen ska jag in med bilen på däckverkstan och så ska jag och Anneli göra 3 st intervjuer idag. I em ska jag även jobba och slutar klockan åtta ikväll så denna dag vet ju jag vad jag gör! Hehe
ser ut att vara riktigt varmt och skönt ute så jag ser fram emot promenaden till barnens förskola. =)
Hoppas ni oxå får en bra dag.
Mia

Oj, det var banne mig ett fullspäckat schema för dagen.

Rock on

Helena

När ska vi ses igen gumman??? är kaffe sugen :P

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress