Tisdag
Faan bara tisdag, vill att det ska vara fredag för då är det snart helg igen! Meen det kan ju inte vara helg jämt liksom, vi ska fixa med bilen i helgen. Var ju nån idiot som har sparkat sönder min sidospegel på bilen!! GRRRR Så på fredag blir det att åka runt till skrotarna och köpa en ny spegel. Tänker inte ta på försäkringen för jisses vad de skulle tjäna på det!!
Idag så har vi ett fullspäckat schema igen eller inte så mycket igentligen men det räcker gott och väl. Först ska jag lämna barnen på förskolan och sen ska jag upp till Anneli så vi ska fortsätta med uppsattsarbetet. I eftermiddag så är det skolan som gäller, ska ha litteraturseminarie i en tråkig bok. Efter det ska jag hämta barnen och så ska vi åka och fira Frida som fyllde år i söndags. Vi ska även hinna med att tvätta ikväll så nu märker jag att det är fullt upp!! heheh =)
Bjuder på lite kort från morgonen.


                                   
Kevin tittar på Pippi, han kan verkligen inte låta bli att smila upp sig när kameran kommer fram! Gullunge
                                    
Busungen!!
Mia

Åh vilka söta små prinsar du har =)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress