Vår söndag =)
Idag är det söndag, helgerna går verkligen för fort!! Idag fick jag sovmorgon, när jag vaknade så smög jag in i barnens rum och gav Kevin en stor kram och sa god morgon, han blev såå glad!! Vi avnjöt en god frukost och sen så fixade Kevin och Robban med min cykel, under tiden så vek jag tvätt och diskade när jag tittade in i vardagsrummet så satt Alvin och sov, la in honom i sängen så sov han vidare i typ 1,5 timme. På eftermiddagen så gick vi till lekparken vid rikscity, den är ju såå bra!! =) Vi var helt själva och barnen verkligen lekte massor, när regnet började ösa ner så gick vi hemmåt och började med middagen. Under tiden som maten var i ugnen så badade barnen och sen åt vi. De såg på pippi en stund men sen satt typ bägge barnen och somnade så då blev det dags för sängen. Jag hoppas verkligen att barnen håller sig friska denna vecka, Alvin börjar bli rejält förskyld och Kevin har något på g oxå, men jag vill verkligen att de ska klara av dessa 4 dagar denna vecka för sen ska de vara lediga i typ 1 vecka ihop med Robban. Våran söndag har verkligen gått ut på att vila upp oss och det har vi verkligen gjort. Imorrn börjar vfun igen och det är Robbans sista vecka på Saab.
Bjuder på lite bilder från lekparken, det blev en massa suddiga men jag bjuder på några som blev bra.
                               
                                
                               
                                
                               
                               
                                
                                
                               
Anneli

Vad mysigt det ser ut. :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress