Veckan..

Nu är det redan torsdag!! I tisdags em så var vi hos Frida, hon satt barnvakt till sina systerbarn så det var superskoj! Åkte hem sen och lämnade barnen och så kom Frida och hämtade mig, då ramlade jag så jäkla illa.. har apont i mitt knä och byxorna gick sönder!!! Faan vad sur jag blev, men så är det.

Vad har hänt sen i tisdags?? Vi har haft litteraturseminarie i en tråkig bok, idag hade vi storyline verkstad den var väll sådär.. var skittrött. Hämtade barnen fem och gick hemmåt, slängde ungarna i badet och började laga mat, idag blev det lasange. Nu sitter jag och ser på vänner samtidigt som jag ska igentligen plugga, men vad gör man när man verkligen inte orkar?? Vi har nämligen litteraturseminarie i storylineboken, så det är ju bra om jag har läst ut den kanske.. nästa vecka ska vi ha vfu igen, ser fram emot det samtidigt som jag är väldigt stressad eftersom vi måste skriva uppsatts. Men vi får se hur det går. Längtar tills allt är inlämnat och dags för att jobba istället och vara ledig med barnen i värmen! =)
Nej, måste nog ta tag i min bok nu ihop med en kopp kaffe!!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress