Fläskläpp och lite annat

Jaha vad har vi sysslat med sen vi var i skogen?? Hm, jo nu minns jag! I tisdags så bestämde Alvin att vi skulle hälsa på farmor och farfar så då åkte vi dit och hade det trevligt sen när vi hade varit där åkte vi och hämtade Kevin hos mamma. I onsdags så tog vi det mest lungt, frammåt eftermiddagen så följde vi med mamma och pappa på en loppisrunda, det slutade med att de köpte en skänk eller vad det heter. Efter loppislundan så åkte vi hem till dem och hjälpte till att flytta lite möbler och så. I går så var jag och ungarna hemma hos Anneli och fikade, såå skoj att ses igen!! =) Sedan gick vi till barnens förskola för att hälsa på, barnen lekte en massa nästan hela tiden. Alvin var blyg i början och gömde sitt ansikte mott mitt bröst så han tyckte inte om det först men sen var det inga problem. =) Robban var i skolan hela dagen och jag tror att han tyckte det verkade bra. Frammåt kvällen så lagade jag mat och sen åt vi, medan vi åt så skulle Alvin hämta en grej och ramlade ner från sin stol och bet sig i läppen.. usch vad det såg ut, värsta blodblåsan typ hade han.. imorse när han vaknade så är hans läpp blå. Lilla gubben. Idag ska Robban till skolan mellan 13-17 så då får jag se vad jag och ungarna hittar på, kanske städa eller nått.

Lägger upp en gamal bild som jag är stolt över att ha lyckats så bra med.

                                             

tessan

vad pluggar robban?

Emma

Vilken fin bild!



Låter som att ni har det bra, bortsätt från den där dumma fläskläppen då :(



Kram

Karin

Usch va läskigt med blodblåsor! men snygger bild:)

Mia

Vilken fin bild. Tänk vad små barnhänder kan vara vackra :) Hoppas vi ses i skolan någon dag. Kramis

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress